„Deeper Upper“ pristatė savo debiutinį vaizdo klipą, kurio biudžetas – 88 Lt

Vilniečių alternatyvios muzikos scenos atstovai „Deeper Upper“ trečiadienio vakarą grupės socialiniame tinklalapyje „Facebook“ pristatė debiutinį vaizdo klipą savo naujausiam kūriniui „In the sands of a desert“.

Grupės vaizdo klipe siurrealistine forma pasakojama apie žmogaus žemišką prigimtį, žmogiškųjų santykių idilės paieškas ir meilės medį, slypintį kiekviename iš mūsų. Anot grupės narių, klipas įprasmina ne tik šią dainą, bet visą jų kūrybą, kuri pasakoja apie modernaus žmogaus mitus.

„Deeper Upper“ vaikinų teigimu, turint didelį norą ir užsispyrimą, bei šiek tiek techninių įgūdžių, nereikia milžiniško biudžeto klipui pastatyti: „įgyvendinant šį projektą, prie mūsų prisidėjo trys žmonės, o klipas mums kainavo 88 litus“.

Grupės vaizdo klipą galima peržiūrėti čia:

httpv://www.youtube.com/watch?v=Q4tehnK8ddw

Oficialus grupės tinklalapis: www.deeperupper.lt

fb-share-icon

4 komentarai apie “„Deeper Upper“ pristatė savo debiutinį vaizdo klipą, kurio biudžetas – 88 Lt

  1. Ech, jau tas skaičiavimas kiek kainavo… Tai ir Spielbergas gali su visa komanda padaryti paslaugą kokiam fondui padarydamas reklamą, kuri kainuos tik 200 litų (bauda už tai, kad pats Spielbergas atvaręs į filmavimą ne vietoje pastatė automobilį), bet tai nereiškia, kad klipas tiek ir kainavo. Viskas kainuoja, tik ne viskas skaičiuojama.

  2. aš nesuprantu, koks skirtumas, kiek kainavo klipas. jis arba fainas arba ne. su turiniu nesusiję skaičiai vardan promo yra žemas lygis

Komentuoti: a.p. Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.