Dienos daina: Sufjan Stevens – „Christmas In The Room”.

Tiesą sakant, šį kartą ne dienos daina, bet faktiškai dienos albumas su viena daina priešakyje.

Tokia jau tradicija, kad (negaliu praleist progos primtinti, jog jis – vienas mano mylimiausių atlikėjų) Sufjan Stevens prieš Kalėdas įrašo proginį mini albumą ir išsiuntinėja jį draugams. Berods prieš porą metų n tokių albumų sugulė į oficialiai išleistą rinkinį, o šiemet, kažkam pasidalinus lauktuvėmis iš Sufjano, turim nemokamą rinkinį nr.8 aka „Astral Inter Planet Space Captain Christmas Infinity Voyage”. Šį kartą neabejotinai išsiskiria nuoširdžiai paprasta ir šilta, originalios kūrybos „Christmas In The Room”:

„No travel plans, no shopping malls / No candy canes or Santa Claus / For as the day of rest draws near / It’s just the two of us this year / No silver bells or mistletoe / We’ll kiss and watch our TV shows”

Visą, kiek kitokį, albumą galima atsisiųsti iš čia.

fb-share-icon

10 komentarų apie “Dienos daina: Sufjan Stevens – „Christmas In The Room”.

  1. jow, respektas pauliau, man šito dėdės muzika irgi kažkaip limpa, pagarba Sufjanui :)

  2. mhm, bet žmonės atsirinks kas jiems tinka vistiek :) čia manau reiktų minėti Andrew Bird, bent jau man tai panašios jų muzikos :)

  3. Nemanau, kad galima lyginti Sufjan ar Bird su Jens ir Richman. Pirmieji du yra kone intelektualumo viršūnė savame žanre, kai tuo tarpu antrieji du tiesiog daro fun iš muzikos. Būtent požiūris, o atitinkamai ir rezultatas skiriasi.

  4. Keista, kodėl toks kietuolis neleidžia koncertinių DVD. (tiesa, po internetą tuo klausimų nenaršiau, bet, rodosi, sausra…)
    Įsivaizduočiau, kad tai vis vien dar lieka šiokiu tokiu pajamų šaltiniu…
    Pvz. melodingo popso atstovė Katie Melua kepa tuos dalykus kaip blinus (matyt, vis dėlto apsimoka?), nors yra stipriai vienodos raiškos atlikėja ir tik didžiausi fanai turėtų norėti įsigyti VISUS jos tuos blynus…
    Naujenių už Sufjaną atlikėjų, kaip antai Mika, DVD jau puikuojasi kokioje Bomboje…

  5. Manau, kad šiuo atveju atsakymas labai paprastas – vieni muziką kepa, kiti ja mėgaujasi. Kadangi Sufjanas turi savo leidybinę firmą ir jokie kontraktai jo neįpareigoja kepti n cd/dvd per metus, tai žmogus daro tai, ką nori daryti, tada, kada nori daryti. Matyt, kad šiuo metu dvd kepti nenori. Kita vertus, gal tai ir yra marketingas? Juk tu nepirktum nei jo CD, nei DVD (kaip ir milijonas kitų), nes viską galima pavogti. O štai gyvo koncerto nepavogsi, taigi ir pinigų paaukosi ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=4-IyAPn1mPk (aišku, to nesulyginsi su tuzino orkestru, bet..).

  6. Taip, koncertai dabar – geriausias marketingas. Gaila, kad niekada nenuvyksiu dėl to į kokią Kopenhagą… ;)

  7. Jeigu neklystu, Sufjano klausiaus Amsterdame ;) O šiaip, labai gera politika yra žiūrėti tai, ką nori žiūrėti, klausyti tai, ką nori klausyti. Užsimanai paklausyt Antony ir paklausai, o ne į Lietuvą atvežė X, tai reikia nueiti paklausyti. Lyg ir nebuvo prieš tai poreikio jo paklausyti, bet raz jau atvežė..

  8. Užmetimai aiškūs…
    Poreikis „retai būna”, bet lyginant su Amsterdamu, čia pasižiūri ta X dykai. Tai ko nepasižiūrėt?
    O skristi toliau, turi būti visas aplinkybių kompleksas. Jei jis nesusiklosto, vien noro maža…

Komentuoti: Tadas Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.