Eimunto Nekrošiaus „Idiotas“ Vilniuje

63143_th_idiotas_photo-marius-nekrŠį postą dedikuoju savo mylimam kolegai Pauliui, kuris vis svajoja pamatyti vienus ar kitus E. Nekrošiaus darbus, bet vis nespėja įsigyti bilietų, nes jie bemat išperkami.  Tad ne tik Pauliui, bet ir  visiem tiems, kurie vasarą nespėjo pamatyti naujausio Eimanto Nekrošio  spektaklio pagal rusų klasiko Fiodoro Dostojevskio romaną „Idiotas“, kaip tik turit galimybę ilgai nedelsiant ieškot bilietų Nacionalinio dramos kasose, nes po premjerinių spektaklių Italijoje ir kituose užsieniuose, „Idiotas“ grįžta į Lietuvą ir lapkričio 25, 26 dienomis bus rodomas Lietuvos Nacionaliniame dramos teatre.

Spektaklyje įsimintinus vaidmenis kuria ir patyrę aktoriai, ir jaunesni, ir tie, kurie su Nekrošiumi dirba pirmą kartą. Vienas jų – Myškiną vaidinantis jaunas aktorius Daumantas Ciunis. Būtent kunigaikščio Myškino akimis režisierius žvelgia į Dostojevskio pasaulį ir, matyt, tai yra raktas, kuris gali padėti žiūrovui ne tik suvokti siužeto įvykių logiką, bet ir pajusti emocinę spektaklio idėją bei genialaus romano grožį.

Dostojevskio romanas parašytas prieš 140 metų, bet, anot režisieriaus Nekrošiaus, nereikia specialiai ieškoti jame sąlyčio su šiandiena. Nuo pat sukūrimo kunigaikščio Myškino personažas buvo visų žmogaus teigiamų savybių, idealizmo koncentracija. Jis ir po šimto metų bus lygiai toks pat aktualus. Tik sukurtas, jis įžengė į amžinų personažų sferą.

Po filosofinio J.W.Goethe „Fausto“ „Meno fortas“ kviečia Lietuvos teatralus pasinerti į kupiną žmogiškų jausmų, aistros ir subtilaus humoro F.Dostojevskio personažų pasaulį, gaubiamą Peterburgo darganos naujausiame E.Nekrošiaus spektaklyje „Idiotas“.

Nuo vakardienos  (t.y. spalio 1 d.) bilietus galima įsigyti Nacionalinio teatro kasose ir Tiketa.lt tinkle.

38 komentarai apie “Eimunto Nekrošiaus „Idiotas“ Vilniuje

  1. tai jau pusmetis po premjeros praejo :) Pravaziavo gi jie su siuo spektakliu jau kruva šalių.

  2. Bet ir pati pristatytoja nematė…
    O atsiliepimai drungni…
    Teigiama tik tai, kad spektaklis vis trumpėja…
    Lapkritį bus pusmetis nuo premjeros…

  3. Delskit, bet man pačiai bilietą lapkričiui pavyko nusipirkt per plauką. Jie buvo per porą valandų išparduoti, taip, kad susižinokit kada kitais metais ims pardavinėti bilietus ir paskaitykit „Idiotą“. :)

  4. Puiku. Bus daugiau prieš spektaklį, jeigu taip greit išpardavė.

  5. Irmantai, ar galiu paklausti, ką tu vadini normaliu spektakliu?

  6. Puskinai, yra dar bilietų į „Idiotą“ abiems dienoms lapkričiui.

  7. Dėmesio teatro mėgėjams! Dėl aktorių ligų atšauktas Nekrošiaus IDIOTAS.
    Gera žinia, kad įsigyti bilietai lapkričio 25- 26d. galios sausio mėnesį paskelbtiems spektakliams Vilniuje.

  8. Šlamštas. Susiruošiau eiti. Ir bilietų būtų laisvai…
    Dėkui, kad pranešei. Vakar žiūriu Tiketoje kažkodėl sausio mėnuo prirašytas. Bet dabar tik tapo aišku..
    Belieka Evora…

  9. Nebus spektaklio ir rytoj.
    Kažkaip prisiminiau seną diskusiją BANGOJE apie išankstinį bilietų pirkimą ir po to gero komfortiško jausmo turėjimą… :)

  10. Koks čia triumfavimas…

    Spektaklio tai visi vienodai nepamatė… Ir pvz. Gytis Padegimas, atskubėjęs iš Kauno. O teatro svetainėje dar iki šiol nepaskelbta, kad spektaklių nebus.
    Prie visa ko, dar ir nepagarba žmonėms. Režisierius aiškino, kad žiūrėjo internete – jokios info…
    Situacija keista…
    Jei tai būtų kitas Vytautas iš TV show laidų, priežastis būtų aiški… Dabar Rumšas?!… Niekaip nesinori sieti reikla7 su 6iandienin4mis vytautinėmis…

  11. Tipo V. Rumšas apsirgo? aš nesuprantu, tai negi jie neturi dubliarių, tokiems nepirmaeiliams vaidmenims? Važinėja po visą pasaulį, tai man atrodo, kad čia nuolatos turėtų kas nors sirgti iš trupės. Kažkokia neįtikinama priežastis.. Vakar ne tik meno forto svetaineje info nebuvo, kad spektakliai neįvyks, bet ir tiketoje rode, kad spektaklio nebus tik sausio 5d., del šiandienos rašo tik šiandien, kad irgi atšauktas.
    Kažkoks nesusipratimas ir kai jis kartojasi kelintą kartą, jau imi manyti, kad yra gilesnės proežastys, nei vien Rumšas.

  12. Aišku, kad nėra dublerių. Iš kur pinigų tokiai prabangai…
    Ir šis spektaklis tik dėl VEKSO pinigų…

    O trečias kartas įvyko!

    Pirmas dvi dalis žiūrai kaip viršūnę. Trečiojoje jau priklauso įsimesti nuovargiui. Bet ne ta priežastis, kad patinka mažiau – kiek ištemptas atrodo veiksmas pagal siužetinėį vystymąsi. Bert ketvirtas veiksmas viską sustato į vietas – vėl įdomu ir gera.
    Dar to trečio veiksmo problema, kurios nelaukei – talentingąja laikoma ELŽBIETA LATĖNAITĖ. Jei Fauste jos studentiškas entuziazmas žiūrėjosi atlaidžiai, tai čia, jau patyrusios aktorės balamsavimas ant pervaidinimo ribos pabado akis… O dar blogiau dėl balso. Daug rėkiiančia intonacija vaidina. Ir tas tampa beveik spiegimu. Ketvirtojoje dalyje aprimsta ir daug emocijos perteikinėja ramiai. Kur kas geriau… Abejočiau dėl jos perspektyvų aktorystėje, bet Nekrošiui geriau matyt..

    Šiaip spektaklis užtikrintas. Nustebino pirmųjų recenzijų (po debiutinio Lietuvoje spektaklio rusų dramos teatre) – atsieit režisieriui nepavyko visko aiškiai atskleist ir kai kas yra neaišku. Nieko panašaus – viskas čia aišku. Ir koncepsija skirtinga nuo Dostojevskio – knygoje kiek mažiau visi išprotėję. O čia net teko konsultuotis su specialiai dėl spektaklio perskaičiusia romaną – ar ne beprotnamyje veiksmas? Pasirodo ne. Spektaklio finalas lyg irgi parodo veikėjus kaip žmogiškai, bet ne liguistai kenčiančius.
    Žodžiu puikus spektaklis.
    Kaune bus rodomas balandžio 11 d.
    Vilniuje – balandžio 27 d.

    Kovo paskutinėmis dienomis dar bus FAUSTAS bei HAMLETAS NADT salėje.

  13. Man tai truputį keista dėl kito dalyko. Veks’as rėmė šio spektaklio pastatymą, o jį Lietuvoje per praeitus metus publikai parodė vos vieną kartą ir tai vidurvasarį, ne teatrų sezono metu. Toks dviprasmiškas jausmas apima, kai skaitai recenzijas teatro kritikų iš viso pasaulio apie „Idiotą“, o Lietuvoje dėl kelinto spektaklio „nuėmimo“ jo beveik niekas taip ir nematė. Užėjus kas kartą į svetainę, matai, kad šį konkrečiai spektaklį rodo Sankt Peterburge, Lenkijoje, nesuskaičiuojamai daugiau kartų toje pačioje Italijoje, nei Vilniuje. Aš suprantu, kad tie gauti iš Vekso 90 000 Lt, nėra jau baisiai dideli pinigai tokiam grandui, kad yra kruva kitu kooprodiuseriu kuriems reikia atiduoti duokle, bet realybę šiai dienai turim tokią, kad Lietuvoje Nekrošiaus faktiškai neturime. Po premjeros liepą, pakartotinas spektaklis buvo atvežtas į Lietuvą tik po 7 mėnesių. Matyt labai jau silpni kooprodiuseriai esma, jei metuose tik keletos premjeros seansų nusipelnom ant visos Lietuvos… Nekaltinu Nekrošiaus, svarstau kodėl taip yra..?

  14. Buvo versijos, kad „neįleidžia“ į sales, po to, kad į FAUSTĄ jau neišpirkti biletai kartą buvo (kurgi išpirks, jeigu Nekrošiaus vardas vis mažiau ką reiškia eiliniam į teatrą užeinančiam žmogui :)
    Na, vakar buvo grietinėlės anšlagas…
    Kažkokį reguliarumą jau galime matyti – du IDIOTAI (Kaune ir Vilniuje) vasaryje bei Hanletas, Kovo 30 d. FAUSTAS, 31 d, – HAMLETAS ir balandyje vėl du IDIOTAI.
    Tai, kad vakar profesionaliai 2 (o gal ir daugiau) kameromis filmavo visą spektaklį, rodo, kad daug spektaklių pas mus nežadama…

    Iš kitos pusės, visur galioja biznio logika – jeigu Eimuntas reikalingas Pasauliui, jis ten ir blaškysis – pinigai gi didesni…

  15. Arūnai, o kur tu radai, kad balandį dar rodys 2 Idiotus Lietuvoje? Radau, kad balandį rodys Kaune kazkokiam festivalyje ir vsio. Vilniuje šį sezona nesimato, kad galima jo dar sulaukti.
    Girdėjau, kaip jis kalbėjo, kad publikos Lietuvoje surenka vos porai seansu, bet tai, kad aš net nemačiau bilietų pardavime į premjerą, rodo visai kitką. Man tiesiog įdomu ar Nekrošius bent kiek dotuojamas Lietuvoje, nes jei taip, tai mano manymu jis turėtų truputį dažniau čia rodyti savo spektaklius nei Castelluccis.

  16. Kaune bus rodomas balandžio 11 d. Girstučio rūmuose
    Vilniuje – balandžio 27 d. NADT

    Tokie oficialūs planai, kurie išplatinti.
    Rezgu mintį antrą kartą nueit tiek į šį, tiek į Faustą.

  17. Arūnai, dar kartą klausiu KUR radai, kad balandžio 27 Idiotą rodys Vilniuje? Nei Meno fortas nei LNDT savo oficialiuose repertuaruose tokios info kol kas neskelbia.

  18. Jeigu rašau, reiškia RADAU. Tai nėra pažįstamo vadybininko persimetimas žodžiu per pertrauką. Tai oficiali MENO FORTO informaciją, kurią paprasčiausiai turiu. Baisus dalykas, jei vienas kažką žino, o kitas tuo negali patikėti?
    Na paskambink Taurui Čižui galų gale :)

  19. Kertuk, ši informacija nėra oficiali, jei nėra viešai paskelbta, taip pat bilietai šia data į Idiotą nėra pardavinėjami, bent jau kol kas. Na nebent tu vadini oficialiai paskelbta informacija „viena boba sake“ menufakturuje komentaru skiltyje, nes nurodyti šios informacijos šaltinio negali.

  20. p.s. Tiesa, gal gali iššifruoti kas yra ta stebuklinga vieta, pavadinta trumpiniu NADT, kurioje balandžio 27 d. rodys Idiotą pagal tavo turima slapta informaciją? Gal šios įstaigos svetaineje rasiu oficialią info apie tai.

  21. Viešpatie – ta „viena boba sakė“ yra „Meno forto“ spaustuvėje išleistas atvirlaiškis, kuris vadinasi „REPERTUARAS: 2010m. kovas-balandis“

    Teisybė, TIKETOJE kol kas pardavinėjami bilietai tik balandžio 11 d. Kaunui – matyt prisibijo buvusių ekscesų taip iš anksto išpardavinėti…

    Taip, suklydau. Kadangi dažnai tenka sukti galvą, kaip trumpinti Operos ir baleto teatrą, šįkart be reikalo prikergiau prie trumpinio buvusį žodį AKADEMINIS. Va jį reikia išmesti. Kas lieka? NDT…

  22. Kertuk, man tiesiog keista pasirodė, kad tu taip stipriai slėpei tą oficialių informacijos šaltinį, net jei iš atvirlaiškio ;)
    Tikiuosi, kad ši informacija greitai bus paviešinta ir Meno forto skelbiamam repertuare.
    Ir.. ne NADT, ne NDT, o LNDT – tikrasis Lietuvos nacionalinio dramos teatro pavadinimo trumpinys.

  23. Vis tiek neįsidėmėsiu tų trumpinimų.
    O man keista, kad jeigu yra teigiama, tai būtina vos ne parašais patvirtinti.

  24. Jurgai šiom dienom matyt yra tai, ko jai iš tiesų nebūna :))) Tikrai ieškojimas šiknoj sliekų… Gerai, kad man neliepia pasiteisinti iš kur sužinau, kad rodys vieną ar kitą filmą per kino pavasarį.

  25. Kertuk, nebūk juokingas. Man tiesiog aktualu įsigyti iš anksto bilietus į tą būsimą spektaklį balandžio mėnesį, todėl ir prašiau nurodyti tikslią nuorodą, kur radai apie šią datą info, kad eilinį kartą nepražiopsočiau bilietų išnešimo prekybon pradžios. Nes iki šiol, rasdavau jau išparduotus bilietus, kai susivokdavau, kad reikia juos įsigyti. Tik dėl to man reikėjo tavo oficialaus šaltinio, kuriuo remdamai laukčiau/ieškočiau tų bilietų. Remdamasi tuo tavo oficialiu šaltiniu jau galėčiau skambinti Taurui ir klausti kada gi tiksliai pasirodys bilietai į šios datos spektaklį, kuris nenurodytas repertuare Jūsų svetainėje, bet nurodytas repertuare Jūsų skrajutėje. Tik dėl šios priežasties, Kertuk, man reikėto to oficialaus tavo žodžius patvirtinančio šaltinio. Ne parašo, o šaltinio.

  26. O aš kategoriškas dar nuo Bangos dienoraščio laikų – pirkimas iš anksto bilietų yra nesąmonė.
    Todėl niekada nemėgstu tikslumo, kol neateina kokio renginio išvakarės…
    Kartais būna prastai – kai Nekrošius rodė Idiotą liepą, pats tokiu patapau :) – per radiją lyg nugirdau, kad pradžia 19 val. Atvariau 18.30 – žiūrau, kas yra, kad žmonės neina. Tryniausi, tryniausi – kol užėjęs per tarnybinį įėjimą, girdžių, kad scenoje rėkavaimai vyksta. Ot sakau, šaunuoliai – repetuoja. Bet kai pasidarėbe 10 min. septynios ir niekas nesirinko, sakau, reikia pažiūrėt į afišą. Žiūrau – 17 val. pradžia.
    Žvengas geras viduje pasidarė (jūs galite ir išoriškai pasijuokt). O nusipirkus balandžio 27 d. bilietus, gali gauti infarktą ar papult po mašina, ir bilietai nuplaukia. Žinoma, Nekrošius – ne Metallica – 40 litų nesismulkinčiau dėl tokio lygio – pirkčiau iš anksto…
    Žinoma, galima teigti, kad prieš spektaklį bilietai paprastai pigiau gaunami, bet čia techninės smulkmenos…

    Juokauju…

  27. Ne kartą apie tai esame diskutavę, kad kiekvienas turi savo metodus eiti į renginius. Nekrošius man yra iš tų retų atvejų, į kurį bilietus norėčiau nusipirkti iš anksto. Dėl to, kad pirmiausia nenoriu eiti našarom paskutinę diena, rizikuodama gausiu ar negausiu bilietus prieš spektaklį, žinodama, kad kitas bandymas į jį patekti bus geriausiu atveju po pusės metų.
    Einant į Nekrošių man reikalingas atskiras nusiteikimas, vidinė ramybė, kad nesėdėsiu penkias valandas ant laiptų ar dar kažkur, iš kur, bet kada gali išvyti koks pavėlavęs klerkas ir t.t..
    Be to, net jei ir iki to laiko numirsi, artimieji visada ras kam parduoti/padovanoti bilietus į Nekrošių ;)

    P.S. Dar įdomus niuansas. Ar bandei kada Kertuk vestis savo antrą pusę į kokį renginį, iš anksto nepasirūpinęs bilietais/kvietimais? Ir kaip ta antra pusė reaguotų, jei įvyktų toks netikėtumas, kai po pusantros valandos puošimosi, gražinimosi proceduru, galiausia į pageidaujamą renginį nepraeitumėte, nes atliekamų bilietų niekas taip ir nepasiūlytų Jums? Ar tuomet iš anksto pirkimas bilietų vis dar tau atrodytų didele nesąmone? :)

  28. Jurga, dėl antros pusės nepataikei. Ji labai užimta vakarais, todėl kaip pastebėjai, retai būnu ne vienas. Aišku, ji neturi vidinio entuziazmo tiek daug. Nors kai kuriuose srityse išmano daugiau už mane.
    Tačiau ji stebina net mane, dėl to užimtumo kategoriškai drausdama pirkti bilietus iš anksto. Kad neišsiplėsčiau, – nebuvo praktiškai, kad kur nors nepatektumėme ir t.t.
    Paskutinį kartą buvome ypač efektingo lygio JAV a cappella 12-o koncerte filharmonijoje GAIDELIAI (žiauriai panašus pavadinimas į chippandeilus -tingiu dabar į žodyną žiūrėti, kad TIKSLIAI pacituočiau angliškai) Lygis „achujenas“, kaip sakytų Paulius. Bilietų kaip ir nebuvo…
    Bet kai bilietai pigūs (kaip į Nekrošių), galima nusipirkti ir iš anksto.
    Kaip dabar nupirkau žmonai ir jos mamai į, MANYČIAU, labai užtikrinto lygio M.JAMPOLSKIO-J.SMORYGINO monospektaklį GAIDUKAS, nes bilietai tik po 20 Lt. Ir šioje vietoje reikia pašiurpti nuo mūsų kritikų asmeniškumų – užsiutę ant Jurijaus dėl jo chamiško elgesio (būkim biedni, bet teisingi – jo meniniai vertinimai per TV – labai tikslūs), visai nerecenzuoja ir nereklamuoja spektaklio.
    Tačiau iš anksto pirkti į brangius dalykus, po to graužtis, kai negrąžinami pinigai…
    O patogumas… Per Nepriklausomybės laikmetį mačiau visus Nekrošiaus spektaklius. Niekada nepirkau iš anksto bilieto. Kažkaip dievulis gan lengvai juos aprūpina ištroškusiems meno. Nepatogiau (bet užtat lieka atmintyje kaip bajeris!) žiūrėjau vienintelį – OTELĄ. Teko ir prisėdus, ir ant laiptų. Tai nesumažino įspūdžio. Ir man jis lieka kaip geriausias iš paskutiniųjų pastatymų. Nors kiti irgi puikūs.
    Pameni, kaip per cepelinus virtuvėje, patekome į KATE MELUA? Jokio nepatogumo dėl situacijos nejutau, juolab, kad iš karto kaip įpratęs nukulniavau į pirmas eiles…
    Taigi šioandien žiūriu VIVATOUR parodoje platinami bilietai: į KATE MELUA Londone – 1450
    ELTON JOHN – 1250
    Black eyed peas – 1000 Lt.

    Taigi tą patį koncertą pamatėme 29 kartais pigiau. Aišku galimybė pasivaikščioti po Londoną turi kainuoti, bet pirkti už tiek PATOGUMĄ… tikrai geriau kaip jūs esate darę, vykti ten į koncertą.

    Beje, audžiu planus antrą kartą nueiti į Nekrošių su žmona. Bilietų tikrai nepirktume iš anksto. Visokie apendicitai atbaido…
    Gal ir prisišnekėjau – imsime ir nepateksime :)… Taip, pasitaiko atvejų, kai nusispjauni dėl nenukritusių kainų (ne apie dramą šneka) ir nebeeini į renginį. Bet kaip tada šauniai jautiesi – pakvėpavai grynu oru, pakalbinai žmones, prisirinkai kolekcijon bajerių :) :) :)

    Visko vistiek nepamatysi…
    Taigi principas pagal Gerdo Miulerio metodiką – ar aš noriu ten būti? reiškia turiu būti išlieka. Žymiai komplikuotesnis dalykas nei bilietų gavimas – laiko turėjimas ir ypač abejonės, ar verta gaišti? Baigdamas gali pasakyt, kad jei būtum nutarusi, kad verta atsidurti IDIOTUOSE vasario mėnesį, būtum… įėjusi nemokamai. Jeigu nebūtume išsiskyrę, … sėdėjau ketvirtoje eilėje ir viena vieta šalia buvo tuščia :) :). Tiesa, pagal praktiką galiu teigti, kad TO niekada negalima garantuoti sekančiam spektakliui. Kiekvienas ėjimas vis kitoks…

  29. Kertuk, aš puikiai žinau kaip patekti į kai kuriuos renginius pro virtuvę, ar kaminą, ar dar pro kažkur.. ir puikiai žinai, kad į kitus šimtus renginių aš ir neperku tų bilietų iš anksto, tiesiog šiuo atveju kalbu apie išimtis. Kad yra renginių į kuriuos nenoriu paskutinę akimirką veržtis per virtuvę, Nekrošiaus spektaklis yra vienas iš jų, net jei tau tai sunku suprast. O tu mane vis tiek bandai įtikinti priešingai, nes kitaip nesuprantu kam užvedei šią kategorišką iš tavo pusės diskusiją. Dėkui, kad atsakei į mano pageidaujamą klausimą.

  30. Nieko aš nekategorizuoju. Nekrošius – tikrai išimtis. Ir to pripažinimas jau gerai. Nes per didelis procentas „nueinančiųjų į spektaklį“, to nesuvokia. Todėl susidūriau su didžiule nuostaba KAIP GALIMA IŠBŪTI TOKIAME ILGAME SPEKTAKLYJE.
    Bilietų įsigyjimas yra skonio reikalas – kaip kam geriau…
    Jeigu būtinas nusiteikimas, tai nuoširdžiai patarčiau per tą laiką perskaityti Dostojevskį. Bus tikrai šaunesnis dalykas, nes čia, kaipsu Nekrošiumi dažniausiai ir atsitinka, daugiau jo „medžiagos pervirimas“, negu ėjimas pagal Dostojevskį. Sako, ypač šauniai atitinka rusų klasiko nupieštą herojų šauniai vaidinantis išgydytas Rumšas vyresnysis. O štai charizmatiškas pradžioje Vido Petkevičiaus kitas generolas, per vidurį spektaklyje kaip ir „netenka prasmės“ – šaunu, kad jis yra, bet kam jo ten reikia, nelabai aišku. Sako, jo liniją režisierius sumenkino, negu jis atskleistas romane.
    Šiaip ta trukmė vis dėlto vargina, aiškinantis tokius niuansus. Ypač kai dar svarstai stebėdamas labai iš arti aktorius, vaidmenų kūrimo techniką. Pavyzdžiui labai įdomiai atrodo režisieriaus išmislas liepti vyras nenatūraliai mostiguoti rankomis. Matosi, kad tai originali koncepsija, bet ne pervaidinimas. Kaip rašiau, to nepasakysi apie ašinę spektaklyje moterišką Elžbietos liniją – ji daug savo entuziazmo, charakterio ir temperamento įdeda. Ir manyčiau, kažkiek „persūdo“. Atkreipk dėmesį. Man netgi tai trukdė, nekalbant jau apie stebėtinai behjėgišką balsinę išraišką. Iš pažiūros savais trūkčiojimais ir nesveikumo imitacijom turėtų dar daugiau kliūti menkai žinoma jauna debiutantė (labai žavi mergina) Diana Gancevskaitė, bet nieko panašaus nesigauna. Mano požiūriu, ji laužydama judesius, pereinančius į drebulį, puikiai atliko rolę. Taip pat bus įdomu sužinoti nuomonę. O štai vyresnėms moterims, (motinai) pradžioje irgi stipriai pasireiškusiai, vėliau kaip ir Vidui, pritrūksta „dėmesio“ – tampa grynai pagalbiniais reiškiniais ji ir tarnaitė.
    Dar kartą nueiti būtų sveika įsitikinant, ar kažkiek monotoniškesnis yra trečias veiksmas, kuriame kiek įmanydamos abi jaunosios panelės aiškinasi ir reiškia savo jausmus tame meilės keturkampyje.Manyčiau didžiai šaunūs pagrindiiniai jauni aktoriai (Ciunis ir Trepulis) – jų IDIOTAS Myškinas ir Rogožinas „baisiai“ natūralūs. Vyrai, kokie turėtų ir atrodyti tokio turinio spektaklyje.
    Negalima nekreipti dėmesio į labai asketišką FAUSTO LATĖNO muziką. Ji ištisai lydi spektaklį. Dažnai užpildomas laikas kukliais besikartojančiais akordais. Bet jie efektingai papildo spektaklį, didina jo įtaigą.
    Žodžiu, „verta ruoštis“.
    Nors mano taktika – neskaityti, o stebėti, ar nežinodamas medžiagos supranti kas vyksta, taip pat pasiteisino – puikiai žiūrisi, ir nenutuokiant Dostojevskio „gilumų“
    Eit

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.