Balsas.lt kultūros apžvalgininkas Helmutas Šabasevičius rašinyje “Lietuvos režisierius prakalbino norvegišką peizažą” rašo apie Europos kultūros sostinėje Stavangeryje, vakar įvykusią, teatro premjerą po atviru dangumi, kur, saulei besileidžiant, įspūdingų fjordų apsuptame pusiasalyje lietuvių režisierius Oskaras Koršunovas sukūrė didingą spektaklį pagal žymiausio šiuolaikinio norvegų dramaturgo Jono Fosse pjesę „Tos akys“.
Trakų pilyje šį vakarą dundės trankūs metalo ritmai. Tuo pasirūpins Lietuvoje jau keletą kartų koncertavusi, publikos pamėgta suomių violončelininkų grupė „Apocalyptica“. Prieš viešnagę Lietuvoje „Lietuvos rytui“ interviu telefonu davė „Apocalyptica“ muzikantas Perttu Kivilaakso. Apie tai daugiau Ramūno Zilnio rašinyje „Apocalyptica“ muzikantai nuobodūs tampa tik užkulisiuose”
To pačio dienraščio žurnalisto įspūdžiai iš savaitgalį praūžusio „Be2gether“ festivalio.
Trečią kartą organizuojamas festivalis „Regeneratorius“ siūlo „garso“ keliones po Indiją, Afriką, Karibų regioną. Muzikos turistai ne tik išgirs šių kraštų folklorą ir šiuolaikines jo interpretacijas, tačiau galės susipažinti su tautiniais instrumentais iš arčiau. Apie tai portalo alfa.lt rašinyje “Garso kelionės po pasaulį „Regenaratoriuje“.
Kompaktinės plokštelės su muzika iš JAV parduotuvių netrukus gali visai išnykti, rašo „PC World”. Per šiuos metus CD lentynas parduotuvėse ketina mažinti daugelis didžiųjų mažmeninės prekybos tinklų. Apie tai daugiau DELFI.lt rašinyje “CD parduotuvėms aušta paskutinės dienos”.
Kultūros savaitraštis “Šiaurės Atėnai” rašinyje “Idėjų supermarketas tinka tik tam, kad jį apiplėštum”, rašo apie CrimethInc. – decentralizuotą aktyvistų kolektyvą, susidedantį iš daugelio, viena nuo kitos nepriklausomų, grupelių, kurių skirtingi skyriai užsiima leidyba, steigia įrašų kompanijas, rengia tarptautinius sąskrydžius ir punk koncertus, o kai kurios grupės organizuoja tiesioginio veiksmo akcijas ir įžiebia riaušes. CrimethInc. nariai neturi griežtos ideologijos, juos vienija „pavojingo gyvenimo būdo“ filosofija, kuri apibrėžia radikalią gyvenseną ir kūrybą.
Foto: Rogaland Teater / Johannes W. Berg
Vienam Želnys, kitam Žilnys. O pagal pasą?
Nežinau kaip pagal pasą, bet pagal autorinių teisių įstatymą turiu pastinti nuo originalaus šaltinio ;)
tai kad Zilnys visada būdavo. zet. ar čia koks kitas Ramūnas, ar jo alter-ego?..
as ir nezinau is kur cia ta ŽElni kliuvinys istrauke..
Želnys anksčiau buvo gavęsis pas kitą rašytoją. O dabar lieka dar nepataisyta:
„Apie tai daugiau Ramūno Žilnio rašinyje:”