XII tarptautinis akordeono festivalis [lapkričio 12-16 d.] ir kodėl ten reikia būti.

„Aš praleidau Kimmo šou WOMEX 99, bet tikrai mačiau padarinius. Mačiau apstulbusius žmones iš šiaurės, pietų, rytų bei vakarų, išeinančius iš salės išplėstomis akimis ir priblokštus. Mačiau juos besijuokiančius, o kai kuriuos – nubraukiančius ašarą. Visą likusį vakarą girdėjau tą patį dalyką: „Ar matei šitą suomį techno akordeono teroristą?.. Tai bent!“ (- The Audience)

Šia citata apie ne tik Suomijos, bet ir pasaulinę akordeono žvaigždę Kimmo Pohjonen pradedu įrašą apie lapkričio 12-16 d. įvyksiantį XII tarptautinį akordeono muzikos festivalį. Kimmo šį festivalį uždarys, bet pradėdamas nuo jo (o tai gali būti įdomiausia ir keisčiausia, ką jums kada nors teko matyti) noriu prigauti tuos, kurie stereotipiškai mato šį instrumentą kaip vestuvinį arba aparatą tinkamą užsidirbti senukams Pilies gatvėje. Užtenka pažiūrėt vieną Kimmo įrašą, kad šis suvokimas apsiverstų aukštyn kojomis:

httpv://youtu.be/usK1mjwqxOc

Manau, kad jau aiškiau… O dabar pažiūrim, kas dar atvyksta į festivalį, nes rytoj www.g-taskas.lt turėsit galimybę laimėti porą bilietų bent į kelis „XII Akordeono festivalio“ renginius.

Festivalio metu girdėsime lietuvių autorių premjerinius kūrinius, pasaulio kompozitorių premjeras, ypatingai aukštos kokybės šiuolaikinę muziką, akordeono džiazą, world muziką su klezmer stilistikos bruožais, elektroninę-eksperimentinę muziką, prisodrintą punk-sci-fi estetikos ir šviesų dizaino, skambės ir pramoginė-populiarioji muzika, musette, klubinė minimal, transkribuoti klasikos kūriniai bei daug kitokios muzikos“.

Kimmo PohjonenDidžiausia festivalio žvaigždė –Kimmo Pohjonen – klausytojus apstulbins unikaliu ir nepaprastai įspūdingu muzikos ir šviesos efektų šou. Vienas ryškiausių šių dienų akordeonistų bei kompozitorių, garsėjantis netradiciniais Multimedia projektais – suomių akordeono magas Kimmo Pohjonen. Savo pasirodymuose jis gretina liaudiškas akordeono ištakas su roku, improvizaciniu avangardu, klasikine muzika ir teatriniais šou.       Skaityti daugiau…

bester quartetLenkų grupė Bester quartet, jau pakerėjusi viso pasaulio klausytojus prestižinėse salėse pristatys stilistinėmis avantiūromis garsėjančią programą. Per labai trumpą laiką išgarsėjęs lenkų kvartetas Cracow Klezmer Band taip išplėtė stilistines savo atliekamos muzikos ribas, kad jiems teko pakeisti ansamblio pavadinimą. Nuo 2007 metų jie vadinasi Bester quartet.     Skaityti daugiau…

Luciano BiondiniItalas Luciano Biondini vieningai pripažįstamas originaliausiu šių dienų džiazo akordeonistu, neabejotinai pavergs ne tik instrumento gerbėjų, bet ir džiazo gurmanų širdis. Luciano Biondini galime drąsiai vadinti ryškiausiu akordeonistu šiuolaikinio džiazo pasaulyje.      Skaityti daugiau…

Stefan HussongVokietis Stefan Hussong, nepaprastai aukšto meninio lygio programas pristatantis žymiausiose Europos, Amerikos, Kanados ir Azijos (Japonijos, Kinijos, Taivanio, Korėjos) šalių scenose, šįmet neaplenks ir Lietuvos. Stefan Hussong už nuopelnus šiuolaikinės muzikos srityje, aktyvų originalios literatūros akordeonui puoselėjimą ne kartą buvo apdovanotas prestižiniais prizais.        Skaityti toliau…

Primoz ParovelSlovėnų akordeonistas Primoz Parovel, šiuo metu gyvenantis ir kuriantis Taivanyje, atveš programą, kupiną rytietiškų patirčių. Girdėsime specialiai festivaliuj užsakytus Slovėnų, Taivanio, Japonų, Kanados, Britų kompozitorių premjerinius kūrinius. Primoz Parovel gimė Slovėnijoje, studijavo Vokietijoje – Weimare, Suomijoje – Helsinkyje ir Vokietijoje – Wurzburge, kur įgijo daktaro laipsnį. Šiuo metu gyvena Taivanyje.      Skaityti toliau…

4tangoLietuvių ansamblis 4Tango pademonstruos savo aistringų kompozicijų ir kerinčių melodijų projektą. 4TANGO drąsiai gali būti pavadintas tango muzikos ambasadoriais Lietuvoje. Kolektyvo nariai yra respublikinių konkursų laureatai ir 2002 metų tarptautinio konkurso A.Piazzolla Music Award Italijoje finalininkai. Pripažinimą pelnė tarptautiniuose akordeono muzikos festivaliuose.      Skaityti toliau…

Tango gatosJungtinis kolektyvas Tango gatos, kuriame groja atlikėjai iš Argentinos, Brazilijos, Urugvajaus ir Lietuvos, vadovaujamas žymaus tango interpretatoriaus Eduardo Gimenez, žiūrovams pasiūlys šiuo metu visame pasaulyje itin populiaraus techno-tango stiliaus eksperimentų puokštę, kurią akordeono garsais puoš Andrius Balachovičius.     Skaityti toliau…

Raimondas SviackeviciusUniversalus akordeono menininkas Raimondas Sviackevičius drauge su naują muziką propaguojančiu Chordos styginių kvartetu ir ypatingai nestandartiniais sumanymais bei įspūdingais teatriniais performansais garsėjančiu kameriniu ansambliu Nepaklusnieji pristatys premjerinius lietuvių autorių opusus specialiai užsakytus šiam renginiui.     Skaityti toliau…

Kvintetas ConcertinoKvintetas „Concertino“ meninę veiklą pradėjo 1978 m. Šiais metais švenčia savo 30-metį, yra vienas iš akordeono kamerinės muzikos žanro pradininkų Lietuvoje. Šis brandus kolektyvas – dviejų tarptautinių akordeono muzikos konkursų Grand Prix laimėtojas. Daugiau nei 900 koncertų surengta įvairiose pasaulio šalyse.    Skaityti toliau…

Viktor NovikovRusų bajano virtuozas, kompozitorius Viktor Novikov jau turi daugybę gerbėjų Lietuvoje, kuriems pažers savo kompozicinių perlų. Nuo 1984 metų V.Novikov komponuoja ir aranžuoja įvairių stilių muziką bajanui. Savo kūrinius atlieka ne tik pats – juos mielai įtraukia į savo repertuarą A. Dmitrijev, J. Vostrelov, V. Romanko, kvintetas „Concertino“, akordeonų orkestras „Consona“ ir kiti.    Skaityti toliau…

Consona orchestraAkordeonų orkestras „Consona“ įkurtas 1997m. Jame groja Vilniaus muzikos mokyklų, akordeono mokytojai. Orkestras koncertavo Vokietijoje, Austrijoje, Lenkijoje, Estijoje, Latvijoje, Suomijoje, Ispanijoje, Vengrijoje, Graikijoje. Didžiausias laimėjimas- II vieta 2000 m. tarptautiniame akordeonistų konkurse „Premio Citta di Castelfidardo“ Italijoje.   Skaityti toliau…

accID orchestraAkordeonų trio „Chill out festivalyje pasirodys naujame amplua. Po jungtinio projekto „Chill out vs. Cat‘n‘mikas“ Kaune, gimė naujas kolektyvas – „accID orchestra„. Festivalyje ansamblis pristatys savo pirmąjį projektą – „Vizijos“, kurį jungia electro, minimal, jazz ir pasaulinės muzikos stiliai.
Prieš jus kolektyvas, kuriam nėra lygių visame pasaulyje.   Skaityti toliau…

Festival group(BY)Ansamblis „Festival“ iš Minsko pateiks klausytojams pramoginių stilių miksą, nuo prancūziško „Chanson“ ir nostalgiškų melodijų iki virtuozinių „Sambų“ ir „Boogie“.  Šis originalus Vladimiro Bubeno projektas pelnė didelę meilę ir pripažinimą šalies akordeono muzikos megėjų tarpe.    Skaityti toliau…

Ural duo GerasimovyUralo Gerasimovų duetas atvyks iš Čeliabinsko.
Larisos ir Vladimiro Gerasimovų dueto veikla prasidėjo 1988 metais Čeliabinsko valstybiniame kultūros institute (dabar – Čeliabinsko valstybinė kultūros ir meno akademija). Nuo pat pirmų dienų duetas aktyviai koncertuoja (Italija, Tunisas, Kipras, Ukraina, Kazachstanas, Rusijos federacija), įrašo keletą audio kasečių bei kompaktinių plokštelių, dalyvauja Rusijos ir tarptautiniuose festivaliuose.   Skaityti toliau…

Rasmus KjollerRasmus Kjoller iš Kopenhagos (Danija) pateiks publikai šiaurės kraštų šiuolaikinių kompozitorių opusus. Girdėsime daug aukšto lygio profesionalios akordeono muzikos solo akordeonui bei akordeonų duetui, kuri atliks su kolega Bjarke Mogensen.    Skaityti toliau…

Bjarke MogensenBjarke Mogensen iš Kopenhagos (Danija) taipogi atliks skandinavų modernistų pavyzdžius. Garsių, visame pasaulyje pripažintu kompozitorių veikalai leis iš arčiau susipažinti su gilias tradicijas turinčia akordeono mokykla Danijoje. Akordeonu duetus atliks su kolega Rasmus Kjoller.    Skaityti toliau…

Chantale LaplanteKompozitorė Chantale Laplante atyks net iš Montrealio (Kanada), kad galėtu sudalyvauti savo kūrinio STILL-LEVEN pasaulinėje premjeroje, kuria atliks slovėnų akordeonistas Primoz Parovel. Festivalio metu Lietuvos kompozitorių sąjungoje autorė pristatys savo kūrybą, skaitys paskaitą „Transatlantinės vizijos-akordeonas kamerinėje muzikoje“.    Skaityti toliau…

Geir DraugsvollŽinomas atlikėjas, pedagogas, aktyvus šiuolaikinės literatūros akordeonui propaguotojas, naujų kūrinių iniciatorius Geir Draugsvoll (Norvegija) ves seminarą apie naujausius pokyčius, tendencijas akordeono mene Europoje.    Skaityti toliau…

jurgen ruck maz.jpgJürgen Ruck festivalyje gros su Stefanu Hussongu. J.Ruck gimė Freiburge, Vokietijoje. Ten gitara jį groti mokė Sonja Prunn¬bauer, o Bazelyje – Oscaras Ghiglia. 1986 m. jis laimėjo pirmąją vietą Vokietijos nacionaliniame muzikos konkurse Deutscher Musikwettbewerb, o 1990 m. pelnė tarptautinį Kranichstein prizą už naujosios muzikos interpretaciją.
Atlikėjo repertuarą sudaro muzika nuo XVI amžiaus iki mūsų dienų. Jis atlieka labai įvairią kamerinę muziką, koncertavo daugelyje tarptautinių festivalių.    Skaityti toliau…

Huang-Wei-maz.gifHuang Wei (Kinija) Gimė 1987 m. Taizhou mieste (Jiangsu provincija) prie rytinės Kinijos pakrantės. Akordeonu pradėjo groti nuo šešerių. Sėkmingai dalyvavo įvairiuose Kinijos muzikos konkursuose, o 2001 m. laimėjo tarptautinį akordeono konkursą Argentueil’yje (Prancūzija), organizuotą Guy’aus Vivier, atlikėjų iki 14 metų kategorijoje. 2006 m. su didžiuliu pasisekimu dalyvavo keliuose nacionaliniuose ir tarptautiniuose konkursuose Europoje bei Azijoje. Vėliau koncertavo Australijoje, Japonijoje, Taivanyje, Malaizijoje, Singapūre, Kanadoje, Šveicarijoje, Italijoje ir kt.   Skaityti toliau…

Festivalio programa (*.pdf)
Bilietai į renginius – www.bilietai.lt
Daugiau informacijos – www.akordeonofestivalis.lt

0

41 komentaras

  1. tavo dezuteje guli uzsakymas nupirkti Brodericka :E
    o suomi pirma paklausysiu, tada GAL :roll:

  2. Kaip tik vakar mačiau tą porą šokant. Pasityčiojimas iš tango… Pakumpęs prakaituotas meitelis sakosi, kad estetiškai atlieka tango ;)

  3. Suomiai varo už ribų :) Pankų pankai.
    O akordeonistai yra visai šaunūs ir Lietuvoje – kada nors užsukite į nemokamą koncertą Muzikos akademijoje ir įsitikinkite. Aš asmeniškai nekenčiau akordeono garso, kol sykį neteko pravesti akordeonistų tarptautinio festivalio. Nuo to laiko jau sakau, kad geras muzikantas ir akordeonu stebuklus groja :))

  4. Sunku suprasti, kodėl perkeltine ar tiesiogine prasme rodomas akordeono kaip instrumento nekentimas/žeminimas. Spjaukim tada į visokius Gotan project…
    Faktinis ribotumas lyginant su kokiais vargonais (na, viena klaviatūra vietoj dviejų. Betgi yra virtuozų grojant su pjūklais, siūlais, dar kažkuo kitu, atsieit, ribotu) dar nieko nepasako. O retesnis naudojimas muzikiniuose kolektyvuose, kaip tik dažnai suteikia šarmo bei originalesnio skambesio…

  5. Kas čia kur ir kam rodo? O kodėl tai labai paprasta – įsijunk mūsiškes TV ir 99% atvejų akordeoną pamatysi derantį su švilpaujančiu bedančiu senuku.

  6. pasakysiu tik viena – tikras akordeonistas kuris yra virtuozas grodamas instrumentu be „loops/effects station“ po kojom, taip kad tas suomis kaip akordeonistas man jokio ispudzio nedaro… kas kita – idejinis istrumento panaudojimas kartu su „fx“ dezutem ant zemes, kita vertus cia veikia purvinio, kucinsko atlikimo principas – vietoj dezutes „yamaha“ arba „roland“ ;) taip kad…

  7. v, akmens amžiaus požiūris. beje, žodžio virtuozas nėra nei čia, nei organizatorių puslapyje. tikėtina, kad tradiciniam grojime yra techniškai stipresnių veikėjų, idant Kimmo akivaizdus šoumenas, bet.. ar tai sumenkina galutinio rezultato efektą, kokybinį lygį? lygindamas Kimmo su… Daugiau pasakote ne apie jį, bet apie save, savo požiūrį į muziką, požiūrio ribas.

  8. Ta Kimmo visų pirma reikia pamatyt, o ne daryt išvadas iš klipo, kad ir 6 min. trukmės. Paskui kalbėsim – šoumenas, nešoumenas, virtuozas, ne virtuozas…
    „9% atvejų akordeoną pamatysi derantį su švilpaujančiu bedančiu senuku“ – asocijuot galima viską. Net ir daininką su mikrofonu, asocijuot galima su kelio į žvaigždes ar ketvirtadieniniu Samo-Deivio šou dalyvių lygiu. Bet gi šio posto skaitytojai neasocijuuoja iš principo jokių instrumentų su laidos „Duokim garo“ pavyzdžiais, ir t.t.

  9. paulius.rymeikis,
    tikroms vertybems laiko prasme nera ribu, o prie zodziu as ir nesistengiu kabinetis (ar butinai rasydamas komentara turiu cituoti? :)
    as labai abejoju ar tu pakeisi zmogaus (esama) poziuri i akordeona nuvedes ji paklausyt Kimmo.. cia isprusimo, muzikines erudicijos dalykas. Leituvoje apskritai akordeono mokykla ganetinai stipri, taciau daugiau pazistama uzsienio salyse nei tevyneje :) kas del to kaltas? – i diskusijas nesivelsim. Man is esmes liudna, kad mes „svieciame“ saviskius pasitelkdami „marginalus“, kai tuo metu panoseje turime sios srities tradicija apie kuria nieko nezinom.
    Bet cia pasirinkimo reikalas ka tu nori girdeti. Malonu, kad pradedeat nors jau nuo antrarusio dalyko – geriau negu nieko.

  10. v, ar nesijaučiat šiukšle, Kimmo pavadindamas „antrarūšiu dalyku“? čia yra akordeono festivalis, o ne klasikinės mokyklos-skaitau iš natų festivalis. yra skirtingi atlikėjai, ir skirtingos technikos. Neseniai „youtube“ mačiau Petar Ralchev kelis kūrinius. Įspūdinga! O lyginant su Kimmo? Nesulyginama, nes tai nelygintini dalykai. Va, jeigu tu man parodytum n veikėjų, kurie yra geresni už Kimmo toje pačioje pycho experimentinėje stichijoje, tada gal ir galėtume kalbėti, kad jis antrarūšis, pigus plagijuotojas, etc. Dabar gi, savam žanre jis tikriausiai, kad išvis yra nr.1 Šito aš nežinau, ant jo kadais užsiroviau labai atsitiktinai..

    „Man is esmes liudna, kad mes “svieciame” saviskius pasitelkdami “marginalus”, kai tuo metu panoseje turime sios srities tradicija apie kuria nieko nezinom.“

    Ir toliau ją turėsim, ir nieko apie ją nežinosim, kol neišmoksim žmonių ja sudominti. Kiek žmonių susidomi „folk“ muzika po to, kai ji sumiksuojama su elektronika ir pan. Žmogau, 21 amžius kieme, pasaulyje yra tiek raiškos priemonių, kad tik spėk jas sujungti į naują miksą. Natos yra septynios ir jos jau seniai sugrotos. Dabar tik klausimas, kas jas sugros įdomiau. Ir šia prasme, aš labiau myliu tą mokyklą, kuri įdomiau sugroja dvi natas, o ne tą, kuri techniškiau/ virtuoziškiau sugroja septynias.

  11. natu yra …. 12..! (geras, ne?) :)
    del to ir liudna, kad ant akordeono „uzsiraunat“ isgirde Kimmo, o pries tai pirmaji laikot demesio nevertu instrumentu, tai ir sakau: geriau negu nieko..
    siuksle tarp kitko nesijauciu …
    beje, tamstos poziuri i muzika labai detaliai (ir teoriskai ir praktiskai) nusako 3 nuo galo sakinys (man tikrai labai liudna).
    aciu uz demesi :)

  12. v, jūs vienu metu neskaitykit savo močiutės užrašų ir šito blog’o, nes man irgi liūdna, kai tai, ką aš rašau, žmonės skaito atmestinai. „ant akordeono “uzsiraunat” isgirde Kimmo, o pries tai pirmaji laikot demesio nevertu instrumentu“, čia tas pats, kas sakyčiau, jog jūs vaikystėje apkurtot ir galit girdėti tik grynąjį akordeoną – o kas man, ką negaliu susigalvot, o paskui liūdėt dėl jūsų negalios? ačiū ir jums, ilsėkitės 12-os natų ramybėje, nes matau, kad argumentų prieš dar vieną „iš lempos“ mintį apie antrarūšiškumą nerandate.

  13. paulius.rymeikis,

    kodel jus viska priimat taip asmeniskai? :) viskas kas parasyta jums, tinka daugeliui zmoniu… :D
    be to festivalyje dalyvauja dar daug kitu, ne maziau „akcentuotinu“ nei minetasis, muzikantu, o tai puiki galimybe siek tiek praplesti akirati ir zinias ;)

  14. Tai vis tiek niekaip neatsako į klausimą, kokiu pagrindu jūs Kimmo laikot antrarūšiu. Aš juk tamstos tokiu nevadinu, nors ir galėčiau palygindamas tamstos nuopelnus su Mohandu Gandhi. Tamstai vieni atlikėjai įdomesni, man atrodo, kad G. skaitytojams kiti, bet.. Kam švaistytis tais antrarūšiais, kurių neturit pagrindo kuriuo pagrįsti?

  15. gerai… supratau dabar viska:

    demesio! ar visi galit iskaityti??? as padariau klaida (blogai issireiskiau):

    Kimmo – ne ANTRARUSIS akordeonistas!!!

    (geriau?)

  16. O esmė, sakyčiau ta, kad muzikos instrumento raiška ir techninės galimybės kiek apribotos lyginant su pianinu. Kairės rankos bosai yra menkesnis faktorius nei tradicinio klavišinio instrumento kairės rankos galimybės. Todėl:
    1. Natūraliai muzikinėje visuomenėje plačiąja prasme kiek rečiau sutinkamas noras muzikuoti šiuo instrumentu, nei tais, kada abiem rankomis gali vienodai groti klavišais.
    2. Norint lygiaverčiai ar net soline prasme sureikšminti akordeoną kokiame tai muzikiniame kolektyve, reikia ir stiprios meistrystės, nuovokos ir skonio.

  17. interneto laikais, geresnis yra tas, kurs kūryboje geba harmoningai sutalptinti savo, kaip „atlikėjo“ ir „kompozitoriaus“ vaidmenis bei pateikti tai žmonėms.

  18. Nwabejojau, kad ginče su muzike v, Paulius teisus. Pasitvirtino. Juokčiausi iš to, kuris po KIMMO koncerto manytų, jog jis nesugeba sugroti Bacho iš natų…
    Aišku, vienos rankos instrumento „pridengimas“ fonogramine elektronika ir vokalu, didžiulis. Ir jei tas tarnauja tokio kolosalinio įspūdžio suteikmui publikai – tik plojame šamanui už tai…

  19. buvo kažkas TOKIO! jo frazė, kad jis retai groja akordeonų festivaliuose viską pasako ir nelabai yra apie ką čia diskuotuoti. Pažįstama iš muz. mokyklos peikė ir SIEBEN (http://www.myspace.com/matthowden7) po mjr festivalio, bo jis blogas smuikininkas, nes naudoja fx lygiai taip pat kaip kimmo. Bet, kad tuom pasakoma daug daugiau, suprantamiau ir taip pat profesionaliai.
    o kas dėl kimmo… buvo judesio, muzikos, šviesų, garsų spektaklis su koncepcija ir mintim. Vienas įspūdingiausių reiškinių kada nors matytų!

    http://tv.delfi.lt/video/STW3B74x/

  20. Labai pasidžiaugiau dėl organizatorių „pragmatiškumo“ ir „verslumo dvasios“. Turiu galvoje tai, kad suleido be problemų visus norinčiuosius už 25 litus. Visiška smulkmena, kad prisigrūdę stovėjome (tarp jų ir toks korifėjas kaip Dovydas B.), BET UŽTAT buvome koncerte, tiksliau – SPEKTAKLYJE. Okaip keiksnojau visose įmanomose svetainėse Šv.Kotrynos bažnyčią (na žodių derinys prastas – gal kada ir nueisiu išpažinties…), kad viename VILNIAUS FESTIVALIO renginyje raktu užrakino išorines duris ir dingo nuo juo. Negalėjo prisibelsti ir atėję su bilietais iš karto. Taigi puoliau dėl PRIEŠGAISRINĖS SAUGOS… Pasirodo, kalti buvo VILNIAUS festivalio vaikinai…
    O KIMMO atveju…
    Iš keturių susigrūdusių gavę 100 litų, žiū, kaip papildė festivalio pajamas. O tai užsispiria tik sėdimas vietas parduoti ir dejuoja, kad festivalis neatsiperka…

    Dar vienas aspektas. Buvo nušluoti nuo prekystalio šamano DVD. Ką gi, artimojoje ateityje pakomentuosiu akordeonisto koncertą, kai jis, rodosi, dar nebuvo šamanu, tačiau grojo GYVAI su simfoniniu orkestru bei kitais rinktiniais solistais. Va, ir tiems, kurie baksnojo, kad nemokąs groti. Kur jų komentarai po matyto koncerto?

  21. arunai ir pauliau,
    nematau reikalo veltis i kvailas diskusijas del vertingesniu ir maziau vertingu dalyku, kiekvienam savo, bet klausimas ar straipsnis g. butu pasirodes jei festivalyje „samanas“ nebutu dalyvaves. broliams lietuviams isjudinti muzikine samone reikia blizguciu ir komercines vadybos – paplokite akordeono festivalyje uz judesius, sviesos ir garso efektus, nes akmens amziaus zmones, siuksles ir snobai nieko nesupranta…

  22. Nei kiek ne mažiau malonumo ir dabar suteikia akordeono savaitė Kristupo festivalyje. MEno vadovas MARTYNAS Levickas dar kartą įrodė esąs Lietuvos talentas. Lygis, skonis įgalins geriausią šalies akordeonininką garsinti tėvynę ne blogiau njei kitiems iškiliausiems kultūros žmonėms.
    Gražuolė Ksenija Sidorova sužavėjo ne mažiau nei čia liaupsinamas suomis Kimmo – taip kaire ranka grojant klasikos kūrinių melodoją bosais dar neteko niekada girdėti. Martynas taikliai pakomentavo – „kai išgirsti Ksenijos interpretaciją, norisi lėkti į repeticijų kambarį ir mokytis“….

    Šiandien lietuvis Tomas.

    Rytos makedonas Aleksandras. Siūlomos nuolaidos suteikia koncertą klausyti/žiūrėti vos ne dykai:

    http://grupinis.lt/Vilnius/akcija/500939835/?&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=13_Lt_uz_27_Lt_vertes_bilieta_i_energinga_muzikos_koncerta_su_akordeono_zvaigzde_ALEKSANDAR_KOLOVSKI

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *