Paul Thomas Anderson: Kraujo bus.

Aleliuja, Paul Thomas Anderson sugrįžta! Po tokių šedevrų kaip „Boogie Nights”, „Magnolia” ir „Punch-Drunk Love”, mažiausiai ką norėjosi išgirst iš du kart „Oskarui” nominuoto režisieriaus-scenaristo, tai: „Išeinu atostogų. Bent penkiems metams”. Jau tuomet sklandė gandai, kad PT Anderson sugrįš su „There Will Be Blood” pagal Upton Sinclair apsakymą „Oil”. Ir ką gi, panašu, kad prognozės laike pasitvirtino – naujasis režisieriaus darbas pasirodys kaip tik „Oskarams” – 2007 m. gruodį.

Žinutė „apie ką” apsiriboja trumpu aprašu: „Tai amžių sandūroje Teksase vykstanti istorija apie šeimą, godumą ir religiją, kurios centre – naftos ieškotojas (vaidinamas Daniel Day-Lewis) ankstyvuoju šio verslo laikotarpiu.”

Neabejotinai laukia Didelis kinas, o kol kas tik keli „teaser’iai”:

[youtube SYW2ltW5SPo]

p.s. muziką filmui kuria Jonny Greenwood, gyvenime dar žinomas kaip grupės „Radiohead” gitaristas.

fb-share-icon

5 komentarai apie “Paul Thomas Anderson: Kraujo bus.

  1. Aleliuja. Andersonas sugrįžo. Ne man spręsti, ar darantys kultą vien iš jo vardo, bus laimingi…
    Bet p.Rasai prieštaraučiau dėl kino žurnalistų elgesio motyvacijos – švipiama buvo ne todėl, kad „holivudo produkcija”, o todėl, jog iš Paulo Tomo visi tikėjosi, kad būtent su holivudu nereikės asociacijų:

    Rasa Paukštytė iš Berlynarės:

    „Patyčios seanso metu

    Konkursinės programos pradžią lydėjo žurnalistų šūksniai peržiūros metu, o tai Berlyno festivalyje ne taip dažnai pasitaiko. Net neįpusėjus Paulo Thomo Andersono juostai „Bus kraujo“ kai kurie kolegos bandė garsiai pasityčioti iš dramos apie naftos verslą Amerikos prerijose.
    Bet lygiai taip pat sėkmingai galime baubti bet kokiame Holivudo filme, norėdami pažeminti ekrane vešančius stereotipus.
    „Bus kraujo“ – industrinė melodrama, kurioje didžiąją filmo dalį ekrane liejasi ne kraujas ir meilės aistros, o lyja nafta.
    Pagrindinis herojus dėl aistros juodajam auksui aukoja ne tik savo ar bendražygių gyvenimus, bet ir sūnaus sveikatą. Režisierių šiam filmui įkvėpė tikra vieno pirmųjų naftos magnatų istorija.

    Vieniši vyrai ir nafta

    Šis filmas anaiptol nėra istorijos ar laiko restauracija, o epinis, labai tapybiškas kūrinys.
    Juostoje „Bus kraujo“ kvapą gniaužia režisieriaus sugebėjimas gana nuobodžią naftos išgavimo technologiją paversti industrine kino poema. O nuorodos į „didįjį“ klasikinį Holivudo kiną leidžia žongliruoti istorinėmis žiniomis.
    Vis dėlto šis filmas nėra tikroji P.Th.Andersono sėkmė.
    Jo „Magnolija“ griovė nusistovėjusius stereotipus, o filme „Bus kraujo“ pernelyg daug banalybių, paprasčiausiu būdu spaudžiančių ašaras, – ir vienišas tėvas, ir sūnus vienišas tėvo potraukio prie naftos akivaizdoje.
    Be to, pradžioje gana greitai išaiškėjęs patosas apie žmogiškas aukas dėl naftos pernelyg ilgame filme nepapildomas kitomis svarbiomis temomis, tik daugiau ar mažiau įdomiomis detalėmis.”

  2. R.Paukštytei pritaria M.Kulvietis, kuriam P.T. Anderssonas, aiškiai, nėra mėgiamiausiu autoriumi:
    „Pati istorija, trunkanti didžiajame ekrane beveik tris valandas, man buvo nuobodoka. Režisierius Paulas Thomas Andersonas nėra patrauklus dėl gigantomanijos ir noro daryti globalinius iš anksto suplanuotus šedevrus.”

    O štai Ž.Pipinytė prieštarauja:

    „Anderssonas su Dey-Lewisu kuria ir sudėtingą alegoriją, ir neįtikėtinai stilingą reginį, išoriškai primenantį garsiuosius Holivudo epus”

  3. Deja, turiu paneigti savo kitoje vietoje pateiktą informaciją, kad filmas bus rodomas LT gegužės mėnesį. „Walt Disney” kompanija atšaukė filmo premjerą visame Baltijos regione. „Bus kraujo” repertuare neturėtų būti, o KINO PAVASARIS įtraukti į programą, matyt, jau nespės.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.